Tervehdys!
22-vuotias kokenut au pair etsii mukavaa perhettä ensisijaisesti Pariisista. Olen iloinen, rehti, reipas ja savuton nuori nainen, jolla takana 1,5 vuotta au pair -elämää USA:ssa. Kouluaikoina opiskelin ranskaa, mutta käytön vähäisyyden (lue: olemattomuuden) vuoksi kieli on valitettavasti päässyt jäämään unholaan. Nyt olisi hyvä hetki palautella oppeja muistiin ja samalla tutustua uusiin pikkuvipeltäjiin. Koska tarkoitus on ensi keväänä koettaa toistamiseen koulutielle, olisi pestin optimipituus puolen vuoden luokkaa. Ajokortti minulla on ollu täysi-ikäisyydestä lähtien ja ajokokemustakin on kertynyt rutkasti, sillä helmikuussa päättyneen au pair -pestin ajan autoilu kuului työnkuvaani päivittäin.
Ennen au pair -aikoja olen vahtinut lapsia runsaasti. Serkun kahden energiapaketin (poika ja tyttö, nyt jo 13 ja 8 ) lisäksi hoidettavana ovat olleet hurmaavat sisarukset Amanda ja Aarni (silloin 2 ja 6), sekä ihanainen Eeva (silloin 2). Silloisella työpaikallani kuntosalin vastaanotossa pidin myös lapsiparkkia asiakkaiden lapsille kahdesti viikossa. Tällöin leikkiviä lapsia löytyi kaksivuotiaasta aina 7-vuotiaaseen koululaiseen.
Mikäli kaipaat perheesi arkeen apulaista, joka osaa leikittää, laulattaa, naurattaa ja tarpeen tullen myös komentaa, lähetä viestiä niin tutustutaan paremmin!
Aurinkoisin kesäterveisin,
Riikka
riikka-emilia@hotmail.comPs. Halutessanne mahdollista saada suositus myös USA:n host-perheeltäni.